Music

Music

New York

New York

miercuri, 27 octombrie 2010

Nu te voi lasa! (pentru intragostiti)

Hey everybody... Deci ii oora 22.46 si chiar nu stiu ce sa fac, ma cam plictiseam si ascultam o melodie super faina pe care va o recomand si voua, e vorba de Robert Pattinson, personajul principal din Twilight Saga, Edward.... siiii eu chiar nu stiam ca tipul s-a apucat de cantat...ei bine bravo lui, ma gandeam eu..dar cand i-am dat drumul la melodie mi-am schimbat parerea si am inceput sa il blestem pentru vocea lui absolut amazing... deci melodia "Robert Pattinson - i'll be your lover too"... ascultati melodia merita!...
Si da, ziceam ca am ascultat melodia...de vreo 10 ori si mi-a venit inspiratia... vreau sa stiti ca: Nu sunt un baiat siropos! sau romantic, sau toate cele...sunt un baiat cam intre romantic, si...si...ce ii antonimul Romanticului?:))...neromantic=))...lol.....deci eu ma aflu undeva intre... dar totusi m-am pus si am scris o poezie... prietenii mei au zis ca e draguta...sper sa aveti pareri asemanatoare cu ei... v-am pupat papa ^_^


Doar o secunda sa te vad, imi ajunge,
Sufletul meu lupta, si invinge...
Invinge tot raul si binele,
Pe urma voi socoti doar  zilele....
Zilele frumoase de neuitat
Cand cu tine pe o patura la cer m-am uitat...
Simteam cum iti bate inima tare de tot
Stiind ca  mai mult decat atat eu chiar pot...
Pot sa te iubesc cu tot corpul meu
Stiu ca la inceput ti se pare umpic greu...
Cum sa fie greu? cand si soarele e gelos
Cum noi doi zambim unul la altul misterios....
Zambetul meu care ii atat de fals si incomplet
Fara zambetul tau care ma face sa fiu perfect...
Si as vrea sa te rapesc departe undeva,
Sa fim doar noi intr-un paradis, ca si Adam cu Eva...
Daca ii vre-un obstacol care va aparea vreodata
Va fi greu de tot cateodata..
Eu pentru tine, tu pentru mine
Tine minte, simte
Nu te uit, nu te las balta
Doar cand voi parasi lumea asta, dar sufletul meu nu va ceda NICIODATA!!!

Un comentariu: