Music

Music

New York

New York

marți, 26 octombrie 2010

O zi frumoasa... Hai sa ii dam bataie!

Da.. Exact! Fiecare zi incepe frumos! Te trezesti, mergi la baie, faci caca, te speli pe dinti, faci pishu, mergi bei o cafa, bagi un pachet de tigari, si mergi la lucru/scoala/faculta/in caz ca esti Emo nicaieri...
By the way am sa postez si despre Emolaii rupti in gura din cluburile Oradene niste chestii faine...dar asta mai incolo...
Da deci vorbeam de ziua de azitazi moaaaaama ce zi frumoasa!
Avem un vecin.... omul asta nu ii prost, ii doar un mare cretin! Si ce face el? In fiecare zi ne scuipa ziarul, ne injura, ne blestema, si de ce?... Pentru ca P*la lui ii moale si efectiv nu are in cene sa o bage.... evident, si nevasta-sa cred ca nu a fost uda pe acolo deja din anii 80...dar ma rog e okei sa traiesti intre oameni atat de prosti, pt ca iti dai seama ca daca n-au fi oameni ticalosi nici oameni buni n-au exista, si nici omul paianjen nu ar fi putut sa se casatoreasca cu Mary Jane... ^:)^
Deci o zi frumoasa da?... Nu stiu daca ati auzit de noul local Yellow Submarine...sper ca am scris bine...mai fratte locul e mai mic decat o toaleta publica, defapt mie mi se pare ca ii exact ca si incaperea toaletei din Lotus Market...cam da, atata tot ca in loc de toalete sunt mese si scaune, si in loc de WC, pe usa scrie, yellow submarine cafe... bun... cu asta nu am vrut sa jignesc fondatorii cafenelei, chiar dragut si simpatic locul, modern si linistit...DAR!!! problema se pune in felul urmator! Daca vineri te trezesti pe la ora 8 ca "heeei fratte ce zi faina am avut, vrei sa mergem la un suc in yellow? Da mah fratte hai sa'i dam drumul!" si mergeti frumos pana in centru si vedeti ca toate mesele sunt rezerrvate...si este un raft, sau un suport cam de un metru si 20 de centimetri unde poti sa bei ceva daca stai in picioare evident, dar deja mi-e teama ca intro zi si acolo va fi rezervat... care e secretul?
Secretul e ca  TOOOOOOOOTI COCALARII SE ADUNA IN "TOALETA" ASTA sa faca PISHU si CACA impreuna si daca e cazul, hai sa facem si un futai sau doua...eh cacat frate! Si sunt convins ca 50% din party people-ul din yellow habar nu au ce cauta acolo, sau ce vor sa faca, sa daneze? sa bea? sa se f*ta?...pentru ca din cate vad eu in ziua de azitazi este una/unu, care da comanda!
- Baiiii fratilor diseara yellow am rezervat masa!
- Cate mese?
- Cate vrei! - la care toata lumea YEEEEEEY MERGEMI TOTI!!! -dar nu te supara....ce ii yellow?
asta nervoasa... - Yellow Submarine mah idiotule cafeneaua aia noua unde se tin petrecerile alea faine de te caci imprastiat mah fratte! oooooooh daaaa stiuuuu am vazut pe fesbuk.... /:)
Asta cu fesbuc chiar rupe!....  pentru ca Yellow Submarine isi posteaza pe facebook toate pozele care le fac in timpul petrecerilor, cred ca vor umpla serverul facebookului cu poze, si ceea ce ii mishto de privit in poze, e ca de obicei, vezi aceleasi pitipoance de fiecare data, in jur cu aceiasi cocalari, stilati pana la p*la dar in cap asa un aer comprimat care nu stie cand sa explodeze, si pe margine pe acolo la mese vezi "habarnistii " despre care vorbeam mai sus, cum se uita la obisnuitii ratati cum danseaza si au o privire atat de dificila incat iti vine sa crezi ca se uita la masini straine...
Vreau sa va zik...caaaaa eu vinerea asta nu am fost in yellow.... nu voi merge nici vinerea viitoare...si posibil ca submarinul se va scufunda de fiecare data fara mine, pentru ca nimeni nu are nevoie de nave si submarini in ziua de azitazi ca sa se distreze, si da...am uitat sa zik... priviti pozele de pe facebook..intrati numa acolo la search si scrieti yellow submarine..... uitativa ce distractie mishto...oamenii ca sarmalele nici un loc pentru o tigara nu este, cei de la mese speriati, cum am zis, mixeru transpira si...totusi eeeeei asta face bani! acest stil de viata aduce bani! pentru desteptii, ca ratatii arunca banii evident :))
V'am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu