Music

Music

New York

New York

miercuri, 27 octombrie 2010

Ti-am gasit i tipa superba!!!!

Buna again!
Este o zi Frumoaaaaasa again!
Uite vorbeam cu un coleg aici in campus oare dc femeile vor sex intotdeauna.... mergi acasa de la lucru, esti rupt de obosit iti sare prietena/nevasta in brate "iubitule ai avut o zi grea? hai sa iti scot stresul din cap"...
Mesaj pt femei... : ladies...! nu puteti doar.....sa imbratisati?...chiar nu puteti comunica altfel? :D :))
Dar eu zic pana esti tanar, si ai posibilitatea fa-o! peste tot! Unde apuci! nu conteaza daca e frig sau cald, ziua sau seara!...
Pana chiar si la prima intalnire cu o tipa care iti place ii bine sa terminati "date"-ul cu o partida buna de sex!
Si acuma sa vedem ce inseamna prima intalnire...hmmmmmmm...da! Sincer mie nu imi plac intalnirile de genu...adica niciodata nu am facut, gen sa merg la o pipitza si sa ii zic "buna pisi, nu ai chef de un suc, sau ceva?"...pt ca ea sigur nu va raspunde "daaaaaaaa hai sa mergem!" NEVER!!!
Sorry, life it's not a TV show...dar, se mai organizeaza intalniri de genu pe messenger:
-Ceau ce faci?
-Bine tu?
-Si eu...
-Mai zi ceva...
-Ce sa zic?...
-Nu ai chef sa ne vedem? (la care tipa...)
-Aaaaaaah:-s...nu prea am timp, dar sigur v-om avea ocazia :D
Deci sa va zic... mi se pare umpic penibil, sa te intalnesti cu situatiile astea... Mie imi place sa stiu anumite chestii despre o fata inainte sa o scot undeva, si desigur nu imi place sa ies la suc, pizza, si alte penibilitati,unde chiar nu stii cum sa reactionezi in anumitele cazuri...gen: vorbesc prea mult?... arat oribil cu gura plina?...sa ma uit la ea?...daca ma uit la ea si nu ii place?...are decolteu...da nui frumos sa ma uit la sanii ei, dar daca ma uit la buzele ei?...se supara?...o intereseaza defapt prezenta mea?...are rost sa ii platesc meniul?...
Si pe urma o conduci acasa....: sa o tin de umeri?.... sa ii zic o gluma?..CE SA II ZIK??... - si in fata casei...
Moamaaaa se joaca cu cheile, vrea sarut! Sa o sarut acuma? sau mai bine la urmatoarea intalnire...sau daca o sarut sa imi bag limba?... nu nu ii fata de genu...dar daca o imbratisez numa...daca o tin de spate crede ca vreau doar o prietenie...daca de shold poate ma crede pervers...
Intelegeti ce vreau sa zik?.... Am iesit si eu cu fete asa, dar nu imi place sa dau bani la prima intalnire, ii mishto sa faceti o plimbare stiu eu...in parc sau in hollywood daca ii cazul, dar nu le duceti la suc! II PENIBIL!!!
Desi sunt convins ca multi dintre voi nu faceti asta! Majoritatea generatiei de azitazi actioneaza in felul urmator: add.yahoo@.com...gen "baaai fratte stii Id-ul lu' aia?" si hoooop avem un ID, un hi5, niste poze, moama ce femeie buna, hai sa o combinam!
Si incep copy-paste-urile cu vorbe "de agatat" de 2 bani, si crezi ca ai combinat o fata...eiii daca esti aratos in poze, si evident ai poze numa in ochelari de soare si din profil sau numai fata, evident o ungi la suflet si imediat o faci sa fie umeda...dar sa te pregatesti ca la intalnire poate vine, te vede si pleaca:D...si te trezesti ca ospatarul peste 3 ore de asteptat te intreaba... va servesc cu ceva domnu?:D
Si totusi in cazul unor persoane care chiar sunt okei, adica arata bine, si au si ceva in cap, nu is prosti, si se pot comporta cu fetele, dar totusi au emotii sa le vorbeasca face to face first time...da, la ei functioneaza treaba cu messengerul!
Revenind la agitatiile primei intalniri.... nu vorbi mult, nu te holba la sani, sa nu-ti inchipui cum ar arata tipa fara haine, nu te uita insistent la buze, si incearca sa fii prezent... nu manca mult, ca poate te confunda cu un porc...daca ti foame mananci acasa inainte....Fetele de obicei se descurca la primele intalniri... desi am iesit odata cu o fata, radea prea mult...aveam impresia ca am ceva pe fata....pana la urma mi-am dat seama ca tipa era usor beata, si da...inca o chestie...totusi umpic de respect... macar daca ai reusit sa o scoti sau sa il scoti, atunci nu fii beat/beata,  ca ii oribil rau! sau sa fiti beti amandoi atunci da! ii super smecher!
Dar cand faceti sex... prima partida...moaaaaaaama agitatie maxima! Si intrebarile obisnuite: omg imi va vedea penisul, deci trebuie sa fiu excitat sa fie mare....oare ma lasa sa ii fac sexoral?...si ea vrea sa imi faca mie?...sa o dezbrac toata sau pas cu pas...ii place mai hard, sau mai fin...doamne ce sa fac...transpir si inca nu am facut nimic...si dupa o chinuire imensa in sfarsit iti introduci penisul, dupa care trec 3-4 minute si te-ai terminat... hmmmm PREA MULTA ADRENALINA FRATTE!!!
Sa nu va ganditi prea mult, daca ea se pune in pat cu tine, ii evident ca te vrea.... nu mai trebuie sa iti faci griji... dezbraca-te, dezbrac-o si dai drumul.... majoritatea baietilor se termina prea repede la primul contact fizic din cauza emotiilor, si din cauza adrenalinei acumulat prin agitatie.... So chill guyz!!!
Si acuma partea cea mai faina: Pitipoancele si Cocalarii din cluburi care se f*t ca orbii!!!! Ei fratte ei chiar nu au nevoie de sfaturi, sau sugestii...se descurca mult prea bine in situatiile astea, chiar mai bine decat un leu si o leoaica din africa intr-o zi calduroasa prlina de umezeala.... da! hai sa adaugam un banc sec inventat de mine:
Care-i diferenta dintre o Tarfa profesionista si o Pitipoanca?..... tarfa e platita pentru sex! pitipoanca nu!
Ei da vom discuta si despre prostitutie dar nu acuma....acuma ii vorba de PRIIIIIIMA INTALNIIIIREEEE....
Si sa zicem esti un "nice guy", frumos, destept, cu sarm, cu toate dotarile posibile...si dai de o Pitzi-Fitzi-FOANCA, dar in buzunarul tau...ehhhhh cheile de la un opel corsa si niste bani de motorina.... Fratte mai bine te intorci... nunu! astea se uita direct la buzunarul tau...daca nu ai o cheie, de la Passatul Cc al tatalui tau si cel putin un portofel grasut cu banuleti tot de-al tatalui tau, NU AI SANSE!!!... pentru ca, cocalarii astia (cacofonia vietii) de 19-20 de ani cu mertan slr si lantisor de aur care atarna pana la p*la toti au bani de la taticul mult iubit si respectat! si uite un mesaj pentru voi....daca vreti sa futeti ceva in seara respectiva dati un tel  la tati sa elibereze casa pentru o ora?.... eeeeeeei vedeti...ce situatie nasoala, pt ca femeile vor mai mult decat banii vostri...eventual o faceti in masina lui tati...dar daca patatzi bancheta din spate..huuuuuu sigur nu va fi bine...Eu zic, mai bine plimbati ursu, va luati niste boabe de cap, va faceti un cont pe fesbuk si va faceti ca nu traiti! Femeile nu-s pentru voi..pentru voi asa o chesite miniatura care se numeste Matchbox sau daca chiar insistati  luati-va o Barbie sau am vazut deja tot Barbie dar dupa fata lui Britney Spierce facuta...ii dulce de tot si chiar mai ieftina decat o "papusa reala" din discoteca, pentru care trebuie sa arunci o multime de bani ca sa o cuceresti....:D
Eiiii cam atat despre prima intalnire, daca aveti alte opinii sau ati intalnit faze mai ciudate, va astept cu comentarii.... hai sa descoperim impreuna secretele nedescoperite care vor sa fie descoperite!
V-am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu