Music

Music

New York

New York

sâmbătă, 6 noiembrie 2010

Lumea este atat de Creata!

Ahooooo aloha buna ceau hey yo watz up?
Dupa o seara foarte umeda si alcoolica in sfarsit mi-am deschis si eu ochii si am ajuns sa ma pun la calculator.
Discutam cu prietenul meu de nedescoperitul vietii (femeile) si despre intrebarea infinita "de ce?".. De ce este lumea atat de creata? De ce tipa care a cantat ieri la balul la care am fost noi a fost creata, de ce mielul este cret, de ce prietenul nostru cel mai bun este cret? :D
Acuma a citit ce am scris si face pe desteptul dar nu ii iese. Ah mi-am amintit de evenimentele de ieri cu vecinul despre care v-am povestit deja. (ala mare cretin). Deci...Eram acasa cu un prieten, si am zis hai sa mergem pana la o agentie de asigurari ca mi-a expirat asigurarea. Si vecinul nostru mult iubit are un caine foarte frumos, foarte dragut, foarte jucaus, si intotdeauna cand intru sau ies, sare la mine si vrea sa ma joc cu el umpic. Desigur vecinutul asta nu suporta aceasta scena, si ia frumos un lemn si incepe sa dea in caine... Nice asa-i? Si eu cu gura mare laam facut handicapat:D
Cand ne intoarcem acasa intram in curte, catelushul in cushca nici macar nu a iesit. Clar, a luat o bataie calumea si la care vecinul : "Dolly hai ca vin handicapatii, dolly hai ca vin handicapatii"..Ce vina are cainele ala? Evident i-am povestit tatalui meu actiunea din curte si a inceput si el sa rada. La care ne pregatim sa plecam la party, si tata ne intreaba: "unde mergeti handicapatilor?" deci cam asta....Evident: VECINUL MEU ESTE CRET!
Prietenul meu "cretz" ii chiar de-al dracului de cret, un miel ii nimik pe langa el. Si cred ca din cauza crizei financiare din ce in ce firele de par se incretesc si mai mult, dar macar osa aiba o blana bogata in cap si va avea din ce sa se imbogateasca... evident, cretimea aduce la nivel o mare masa de inteligenta..pentru ca eu cred, daca ai par cret, inteligenta iti ramane in cap. Avand fire care se tot intorc in capul tau in infinite directii, si nicaieri nu gasesti iesirea ca dintr-o jungla unde nici tarzan nu se descurca, inteligenta nu ai cum sa o pierzi. Mai putin cei care se intind non stop cu placa, ca sa mai scape si ei de inteligenta lor mult prea dezvoltata.
Daaaaaa hairstyle-uri si chestii trestii. Am fost odata la salon sa ma tund, si aveam de asteptat ca mult iubitul meu stilist nu a terminat cu o pipita care a vrut nush ce freza de vedeta din hollywood si chiar nu stiu cum sa va descriu... avea creasta, la teral tunsa scurta, cu niste dungi in cap ca si manelistii, in spate 2 impletituri afro pe cap, si restu  in spate ce a mai ramas, fire foarte subtiri crete. Si culmea tipa avea par drept de origine, dar nici de-al dracului nu a vrut sa ramane asa. Deci dovada, ca si ea a vrut sa faca parte din popularitatea inteligentilor din lume, care vor sa isi pastreze inteligenta o vesnicie, sau cel putin domnisoara respectiva deja avea prea putina inteligenta si a incercat sa faca un fel de "dig" ca sa nu mai fuga inteligenta de ea.
(stiti acuma va ganditi toti...OMG CHIAR!!!! Pitipoancele blonde toate au par drept)...=)) Yeah sure... asta-i treaba..ele si daca au par drept sau cret, nu le pasa, blonde sa fie, cat mai "naturale" si isi freaca mintile cu placa aia idioata toata ziua sa aiba "freze faine" dar nici in toaleta nu curge pishatul mai bine, decat in capul lor daca le prinzi de la etaj cu un jet sanatos de galbenush.
Trebuie sa va zic, ieri am fost la un chef, si am dansat. La un moment dat a venit o tipa la mine si a inceput sa danseze...avea par luuuuuung si drept. Era bruneta, si mai inalta, cu tocuri  o vestimentatie destul de draguta si mai simpla, si ea dansa langa mine... Si facea niste gesturi foarte ciudate, eu credeam ca ii foarte beata. Dar m-am inselat. In timp ce ea dansa, transpira din ce in ce mai mult si frezuuuuuuca a inceput sa se distruga, si a inceput sa se increteaaasca... si cand sa intors am observat ca ii si umpic blonda,pentru ca asa cum  i-a crescut parul s-a vazut ca vopseaua cedeaza. Deci Blonda si Creata! Cu B mare si C mare. Cea mai faina combinatie posibila de cretime din lumea asta. :)):)):))
Posibil sa va ganditi: bah asta acuma judeca lumea dupa stilul parului?... Da fratte! asta fac! :))
Desigur sunt exceptii, de ei nu ma iau. Defapt nu ma iau eu de nimeni. Cam atat:D
V-am pupat papa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu