Music

Music

New York

New York

luni, 8 noiembrie 2010

Spital sau Fabrica de boli?

Salut tuuror.
Ei asta chiar nu e o zi frumoasa, cel putin pentru mine nu, m'am trezit cu o durere de cap maxima, greata, ameteala si chestii de genu. Pe urma chiar nu am avut chef sa ies din casa, dar trebuia sa merg la politie, si pe urma la spital. ( o saptamana de aici in direct! )
Ei evident de la politie am intarziat pentru ca a fost un trafic incredibil, m'am si certat cu un taximetrist dobitoc, defapt el se certa cu mine, el opriindu-se in fata mea si sustinand morala lui cu diferite semne vulgare....eu nu am putut reactiona altfel deca cu un "huh?" si i-am facut semn sa lase jos geamul daca vrea sa il inteleg.
Intr-un final am ajuns in spital, unde ceea ce am vazut, m-a lasat prost. Adica era o turma de oameni, sau mai bine zis animale, se impingeau se certau se injurau, fara numar de ordine, nervosi, idioti. Am apelat la ajutorul doctoritei care a trecut pe langa mine unde gasesc kinetoterapia, mi-a explicat sa o iau in fata, apoi la stanga, urc trei scari o iau la dreapta, intru pe usa rosie, merg in fata 20 de metri, ocolesc zugravii, ma intorc spre nord-est 34 de grade ocolesc polul nord si ajung.
In spitalul asta de recuperare ii lux, chiar pe bune ii foarte modern, foarte trandy, chiar ii romantic daca ii sa zicem asa. Dar eu am fost trimis la un alt spital pentru ca terapeuta mea a fost acolo. Sper sa nu se mai repete, pentru ca eu in porcaria aia nu mai pun piciorul in viata mea.
Si revenind la drumul spre kinetoterapie, am inceput eu sa merg pe holuri, si jur ca m-am simtit ca  in peritenciar ( nu am fost inca) geamuri sparte, mucegai peste tot, oamenii stateau la rand, toata lumea tusea, stranuta, se tirau pe jos,luminozitate  foarte slaba, faianta picata....HOROR! ca o fabrica parasita, s-au o casa de nebuni din anii 1800.... Ce sa vorbesc de sterilizitate :))
Ajung eu la locul meu, si deschid usa... ma lovit o putoare fratte am crezut ca fac hepatita pe loc. Era o hala mare fullll de tigani, si evident erau si altii, ca sarmalele intr-o oala stateau. Mie mi sa zis ca la ora 10 fix sa fiu acolo, ca intru. Asa am si facut, cu greu, ca si un spartan luptand pentru pentru viata lui insusi, cu inca un strop de energie am ajuns la usa de intrare, siiiiiiiiiiiiii...am intrat. Adica am crezut eu ca am intrat, pentru ca am deschis usa, doamna doctor dadada haide dar am simtit o mana pe ceafa, o mana mare, care efectiv m-a smuls din cabinet si ma aruncat in spate. Era un matahal de tigan spurcat a inceput sa ma blesteme cum imi permit sa intru inaintea lui cand el sta acolo de la ora 8, ca nush ce ca nush cum ca puii mei si pushca lui. Si in urmatoarea secunda simteam ca imi da pumni in cap:)).... lol fratte.
Cu greu, l-au dat jos de pe mine repede m-am bagat in cabinet si larevedere.
In cabinet, miros de mucegai, tavan spart si cum batea vantul in copacul de langa fereastra, si in jurul copacului nishte ciori grozavi, aveam senzatia de parca acuma vine moartea cu lupa dupa mine, si trebuie sa fug. Mi-am inchis ochii si m-am gandit.... la ceva frumos:)
Nu inteleg mah fratte care-i faza. Adica spitalurile din cate stiu eu primesc bani la greu pentru medicamente, chestii trestii, dar astia chiar isi bat joc de oameni, adica nici macar un bilet de ordine nu iti da sa stii cand intri, cum urmeaza sa mergi, oameni batrani merg si stau 5 ore pentru un rahat de masaj, sau o chestie pe care i-o da in 3 secunde si asteapta 5 ore. Ma simteam umpic prost ca uite m'au bagat acolo in fata altora, dar nu era vina mea, doctorul trebuia sa fie la mine in spital sa ma execute acolo. Nu sa merg eu altundeva.
Chiar nu stiu frate cum poti sa te vindeci intr-un loc ca si asta deci va zic. HOROR!
Si am trecut pe langa sectia de chirurgie unde erau internatii. Toate substantele ruginite, infuziile erau folosite, si vechi, paturile sa nici nu va zic, geamuri normale, nici macar termopan frate. Si oamenii se opereaza sub mana lor. Evident statul e devina! NU CRED! Pentru ca daca esti un doctor, medic, chirurg, orice care chiar vrei sa ajuti oamenii sa se vindece, nu te bagi sa tratezi oameni intr-un cotet ci fratte investesti si iti deschizi un cabinet medical, sau mai bine stai acasa si te uiti in oglinda.
Acuma sunt aici in spitalul de recuperare, si ma uitam la ceva emisiune de cacat, si mam plictisit. Cred ca din cauza asta am privit parea buna a zilei, cand pot sa va scriu despre "tratarea superba a poporului".
Credeti ca in strainatate exista asa ceva?
V'am pupat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu