Music

Music

New York

New York

luni, 8 noiembrie 2010

Nu vreau....

Nu vreau sa ma cauti, sau sa ma chemi,
Sa ma suni sau sa ma blestemi.
Nu vreau sa suferi, nici sa ma crezi, 
Ca m'am indragostit de ochii tai verzi.
Fiecare zi ce trece, 
Tu ma faci sa ma simt tot mai rece.
Dar nu voi lasa niciodata iti zic
Nici o lacrima varsata zilnic, 
Sa ajunga-n sufletul tau adanc, 
Si sa-mi simti suferinta care zi de zi o mananc.
O mananc cu o greata-n stomac, 
de-as putea sa ma ascund dupa-un copac, 
Sa te privesc din umbra-ntunecata, 
Sa am grija de tine de fiecare data.
Nu vreau sa crezi, raul poate sa ma ucida, 
Si sa ma privesti dupa o viata cu o privire umeda, 
Nu vreau sa-ti marchezi obrazul fin si perfect, 
Cu o dunga de lacrima varsata prin defect.
Nu vreau sa imi spui niciodata ce simti, 
Eu oricum simt un fior care imi trece prin dinti.
Nu vreau sa pierzi, sau sa castigi, 
Stiu ca vei putea intotdeauna sa invingi.
Nu vreau, bine, nici rau, nici sus sau in jos
Doar un sentiment plin de durere care imi intra in os.
O durere ucigasa si mult prea groaznica, 
Care-i dragostea noastra perfect unica.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu