Music

Music

New York

New York

miercuri, 10 noiembrie 2010

Nu conteaza...

Nu conteaza de cate ori mi-ai spus ca vei pleca
Nu conteaza cate respiratii mi-ai furat pe care nu-i mai pot respira,
Nu conteaza cate nopti m-ai mintit cu zambet fals, pe ritmul ploii care in curte a batut, 
Unde AI disparut?
Unde ai disparut?
Unde...?

Zi-mi c-ai ucide, doar sa mai traiesti, 
Zi-mi c-ai ucide, dreptul tau sa-l dovesdesti, 
Distrugi, lasa totul sa arda in vant,
Acest urican ne urmareste pana sub pamant...

Nu conteaza de cate ori am murit pana acum, niciodata n-am sa uit
Nu conteaza cate minciuni am supravietuit, n-am sa regret cand in trecut ma uit,
Ii un foc care tulbura inainte sa explodeze in flacari mereu...
Unde ii al tau Dumnezeu ?
Unde ii al tau Dumnezeu?
Unde...?


Chiar vrei?
Chiar ma vrei?
Chiar ma vrei mort sa platesc pentru pacatele mele ?


Tu zici ca te inseli, te inseli, eu am dreptate, am dreptate, te inseli, ne luptam, 
Fug de lumina in intuneric, fug de zi spre seara, mai bine asa o lasam.
Linistea asta defineste mizeria dintre noi,
Deztrabalarea din mine ne viziteaza pe amandoi,
Oricum incercam, e prea multa istorie,
Prea multe note false cantate in a noastra simfonie.
Deci respiro, da-i drumul, las-o sa plece, 
Sa se prabuseasca, si intr-un final, va trece.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu